TurRune!


Nu ska jag avsluta den här prylen med flaggan i topp.

Jag har fått nytt jobb. Ett kanonjobb som jag verkligen ville ha. Jag ska skräddarsy, rita och sälja kök. KUL! På det gamla jobbet kommer de sakna mig, säger de iallafall. Det känns ju bra om än lite sorgligt efter 5 år. Känns som en evighet.
Vi åker till Florida om 10 dagar.
Jag fick två stora paket på posten idag. Det visade sig vara designat toapapper. Det måste man ju ha. Och jag som trodde att det var nå't som någon lurat på mig på nätet. Tack H.
Och som grädde på moset vann jag 500 kronorrrr på poker ikväll.

Min måne måste stå i jävligt bra läge till Pluto eller nåt.
Som sagt jag tänker avsluta denna blogg i o med detta (har ju försökt förut men det är svårt att ta beslutet) Nu när jag har gått och blivit facebookberoende så jag lägger min tid där från och med nu.

Kram där ute alla cyberspacare.
Tack för kommentarer och er tid.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ja du avslutar med flaggan i topp. Men kan jag beställa tavla nr tre av dig? Hur gör jag då?

Petronella sa...

Frågan är : Var bor du? Jag reser ju en del.
Annars sätter du in pengar på mitt kontonr och jag skickar dig tavlan helt enkelt. Frakten kan den bli 100 kr? Det kan jag kolla upp.

KUL att du gillar den!

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....