Nyårslöfte.



Vad jag är duktig, jag har hållit nyårslöftet i en hel dag och en morgon.
Jag dammade av löpbandet och tog bort tvätthögarna som löpbandet har täckts av de senaste...året.
Upp och GÅ , flås, flås med David Guettas Sexy Bitchi öronen. Kanske nya mantrat?
Petronella , you're a sexy bitch, Petronella , you're a sexy bitch, Petronella , you're a sexy bitch, Petronella , you're a sexy bitch.

Igår åt jag inget skit på hela dagen och så hade jag ju gått 3 kilometer på fastande mage. Vad hände? Jo, jag hade gått upp 0,5 kilo imorse?!

Jag kan säga att kattens ögon var stora som tefat och höll på att hoppa ur när löpbandet började rulla.Det hade hon aldrig sett. Hon kröp ihop som en liten smygande tiger , ett steg fram, två tillbaks tills hon till slut satt bakom en dörr och tittade fram med ena ögat.

1 kommentar:

Singelmamman sa...

Fan. Det enda jag kan säga