Tuff tufft!


Idag satte jag mig på tåget igen. Modigt va?!

Konduktörskan sa så fort jag slagit ner min ända: "oj då byte i Herrljuga, det hade vi problem med igår. Kan inte lova nåt" Men allt ordnade sig och jag var framme några minuter efter utsatt tid.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Borås och grottat in mig i vårens detaljer.

Dagens designer på Roomservice var precis min smak. Ettt traktordäck som planteringslåda och målade pallar är just så som jag skulle vilja ha det i trädgården. NOT!

Då var gårdagens Bygglov desto bättre. Jag hade förmånen att idag ha möte med den lyckliga kvinnan som fick takterassen och garaget fixat.

Det var kul att äntligen få fråga det där frågorna.

Är Mia lika trevlig som hon verkar? Ja.

Hur funkar det på vintern på takterassen.Bra.

Är det lika fint och vitt på golvet i garaget. Ja.

Och ja, Matte är lika snygg i verkligheten!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Bygglovs-Matte börjar bli tjock!!

Hö-hööö!

//j

Petronella sa...

det är fint med pondus! Vet du väl...

Cattis sa...

Matte var då inte tjock när vi träffades sist........