Out of box


Huvudet snurrrar av ideer från Formex mässan. Livet är inne i förändring ...kanske.
De finns möjligheter och har vågat mig ur boxen en smula. Scary .
Sitter ensam allena , det känns iallafall så när J sitter med hörlurar vid macen och jag sitter i soffan med laptop i knät.
Barnen är gone and away . L är på "gården" och E hos sina fosterföräldrar, typ.
Snyggkatten sitter bredvid så klart.Idag har A och jag diskuterat det här med att snart är barnen utflugna.
Iallafall mina. A resonerade att det är bra att vara lite äldre förälder för då kan man flytta med när F vill flytta och plugga nånannanstans en vacker dag. God thought!
Undrar vad F tycker om det när han är 18?
L får man betala för att få lite hudkontakt även om hudkontakten består i att klämma hans pormaskar....( i o för sig en favoritsyssla)

Jag har lämnat bloggvärlden för facebook beroende världen. Kompisar från förr dyker upp och vi minns knasiga saker om varandra vi själva glömt för länge sedan. Flashbacks!
Det är så skönt att vara 40 istället för 17.
Igår var det stora återbäringsdagen. J klagade hos Loka för vi bodde så extremt trångt och med en säng som var 110 cm. bred. Det finns sömngångare och det finns såna som pratar i sömnen och så finns det såna som J. Det gick inte att sova!
Vi fick hur som helst en helt ny helg med sviten och 3-rätters.
Jag fick även 439 kr. för 6 timmar på det mörka kalla tåget utan el.
Det räcker till en fm i Florida. Nu räknar jag dagarna. 25 dar kvar....






1 kommentar:

Singelmamman sa...

Tips när barnen är utflugna:
http://varannanveckamamma.blogspot.com/2010/01/hur-javla-svart-kan-det-vara.html