Kalla kårar.


Varför lär man sig aldrig?

När man fattar att det ska gå åt helvete och sluta olyckligt ska man stänga av. Off bara.

Har just äntligen sett "Åter till Cold mountin". Har velat sett den sen den kom . Jag köpte den till slut och låtit den dammat i en låda ett bra tag.

Jag har varit lite fundersam på om Nicole Kidman och Renee Swellnegger -nånting skulle kunna göra nåt annat än tillgjorda karaktärer. De skötte sig med beröm godkänt. Renee har jag fått klåda av sedan Bridgits dagbok och i Cold Mountin är hon... Renee Swellnegger-nånting. Som alltid.

Däremot så fastnade Nicole som en smäck efter Moulin Rouge. Där skulle hon spela teater så det funkade. Här var hon lite skitigare. Bra trots konstig botox.

Möjligtvis är det Jude Laws förtjänst att hela filmen trollband mig, trots stuntstjärten i nakenscenerna.

Ganska troligt. Han måste vara världens vackraste human being. Trots att han ligger sönderskjuten och halvt begravd under lera. Med grovt skägg och utan botox.

Men ska ni se filmen så stänger ni av efter 138 min prick!


1 kommentar:

Mor Duktig sa...

Hej! Jag råkade kika in. Låtsas julstäda, men har liksom gått i baklås. Behöver nog glögg...