Flyt.

Idag har jag varit på floating med efterföljande massage.
Floating var en ny upplevelse!
Du lägger dig i en äggformad tank med varmt saltvatten. Det är mer salt än i döda havet.
Stänger luckan och flyter bort all världens krämpor och problem. Iallfall bort från värk och spänningar.
Det är inget för klaustrokänsliga personer. Jag hade lite problem först men det gick snabbt över. Däremot hade jag svårt att slappna av. Att komma direkt från jobbet till en flytande och knäpptyst tillvaro är en stor omställning. Hade jag varit trött däremot kan jag garantera att man somnar. 45 minuters floating motsvara 6- timmars sömn. Det är fullständig avslappning.

Min knyck i ryggen gick inte bort efter massagen heller men så är det när man lyfter fel eller beror det på att 40-årsdagen närmar sig med stormsteg?



1 kommentar:

Fiffi sa...

När du har flyytit en 2-3 gånger till kan jag nästan lova att du somnar efter 5 minuter... Det är så skönt! Flyta och sova samtidigt är INTE samma sak som att sova med flytningar.