Fredag den 13:de.

Jag varit hos frizzan J och läst skvallertidningar. Han har ny botox i pannan och var väldigt slät och fin. Undrar hur jag skulle se ut med botox? Kanske lite som Carola? Fast utan sned framtand...och boobsen. Det går ju att fixa om man vågar och har råd. Har ingen lust med nå't av det. Det är charmigt med snett, slappt och smått har jag hört.
Jag har väldigt mycket färg i håret iallafall. Det känns ovanligt och färgglatt.
Jag brukar gilla lite tryck i håret men har varit Kristina Lugn länge nu så det är ...ovanligt.
Det är så fint när andra har mycket färg men på mig själv är det rött. Väldigt rött.
Fast ansiktet träder fram, på gott och ont, med mer kontrast i håret mot ansiktet. Vitt möter rött och brunt. Kontrast.
Jag har köpt ny ögonskugga. I'm a sucker on ögonskugga. En hel palett med prover på ögonskugga är nog det vackraste i världen förutom mina barn.
Vilken jämförelse men med lite rödvin i kroppen så kommer den ytliga Petronella fram utan pretantioner på att vara smart , klipsk och oytlig. Schlapen sie auf, bitte!
När jag satt hos J med folie i hela huvet ringde mannen i mitt liv. Han heter oxå J men de är ganska olika om man säger så. Han skulle städa nu och att han stod för maten ikväll. Det är fredag den 13. Vem skämtar mig aprillo?
Idag fick jag en inbjudan på stort möte / happening på mitt företag p å m i n 40 å r s d a g...
Vad kul, jag har alltid velat fira min 40 årsdag i Borås.
Häpp!


Inga kommentarer: