Petronellas innovativa och nostalgiska adventskalender.

Bakgrund till denna innovatiKontrollera stavningva adventskalender:
Min pappa kom med en låda med mina barndoms klippdockor från 70-talet. Jag fick klippa ut dom från farmor Gerdas tidning "Året Runt". Så det gjorde jag ofta uppe i Sollefteå medan farmor satt och tittade på och rökte Blå Blend.
Jag länge funderat på vad jag ska göra med dessa värdefulla klippdockor som fyller mig med så mycket nostalgi och minnen. Alla vet jag inte vilka de är men när jag nu sorterat ut vilka kläder som passar vem så jag jag kunnat läsa mig till en del. Jag kan även behöva er hjälp på vissa dockor. Det blir alltså lucköppning, en docka per dag ända fram till den 24!
Imorgon bitti presenteras lucka nummer 1.



1 kommentar:

Petronella sa...

O vad kul att du tyckte det.! Jag tycker själv den är helt genial! Tack snälla för kommentaren det värmde verkligen.