Vinkelslip grrr....

Vårt nya sovrum är klart,äntligen. Det brukar gå ganska fort när vi, J och jag, får en ide men jag har märkt att nu är vi lite coola och kan låta det stå ett tag.Har vi blivit äldre och visare mån tro?!
Jag är ingen människa som kan ruta in vad jag ska göra för dåååå blir det så jävla tråkigt. Jag gör i stort sätt allt på känsla, lust och inspiration!
Det vore kul att kika vidare på det i mitt horoskop förresten. Jag köpte en sån bok en gång och tänkte nu ska jag lära mig allt om mitt stjärntecken. Det tog ett par sidor sen konstaterade jag att jag måste vara adopterad. Så det kanske inte är nån bra ide. 

Jag letade efter rostiga bokstäver i hela Sverige för ett par månader sen. Vis och klok???
Jag hittade V i sthlm men köpte det inte då och till slut genom blocket så hittade lag S och O i Luleå.
Min chef fick hämta V i närheten av hennes kontor. Hon hade lite huvudbry och vi mailade lite om det fram och tillbaka.Till slut skrev hon:
"det är väl ingen som heter nåt på V i din familj?"
"nja, vi ska ha den i sovrummet och det är står för V som i vinkelslip. J  går igång på det"
Jag har glömt att säga att det var ett skämt...




8 kommentarer:

Fiffi sa...

Fiiiiint!!!!!

Petronella sa...

ja det blev bra,Nu blev jaf så sugen på Londontapeten till ebbas rum...i vår kanske ...

Petronella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fiffi sa...

Den där tapeten är så SJUKT snygg så det går knappt att fatta när man bara ser en liten bit eller i katalogen. Hon är verkligen GRYM på att göra tapeter.

Jag har textat julskyltarna till butiken på den där tapeten. Marvellous!

Men sovrummet är verkligen jättefint. I alla fall på bilden :)

Cattis sa...

Jag måste säga att taklampan är OTROLIGT snygg, var har du köpt den.......?

Petronella sa...

lampan har jag fått av någon otroligt givmild person .Antagligen måste hon vara rätt korkad oxå eftersom den är den snyggaste lampan i världen!!!!
Så snart hon kommer på sitt misstag får hon tillbaka det!

Petronella sa...

lampan har jag fått av någon otroligt givmild person .Antagligen måste hon vara rätt korkad oxå eftersom den är den snyggaste lampan i världen!!!!
Så snart hon kommer på sitt misstag får hon tillbaka det!

Petronella sa...

lampan har jag fått av någon otroligt givmild person .Antagligen måste hon vara rätt korkad oxå eftersom den är den snyggaste lampan i världen!!!!
Så snart hon kommer på sitt misstag får hon tillbaka det!