Semesteralkoholist, javisst!

Kompis tillika sällskap på semestern förra veckan som kom förbi: "Har det där glaset vuxit fast i handen på dig?"
När går gränsen till alkoholism? 

Jag älskar semester. Skrota i trädgården. Gick loss där idag igen. Planterade lite. Vore det fint väder jämt skulle jag ha miljoner av krukor och blomster. Köpte ny bambu igår (billig? NOT!)och en tvbänk (billligt? NOT!) fast det är ju ingen blomma. Tvbänken monterade J ihop just när min hitresta golfväninnna och jag skulle ta en välförtjänt dopp i poolen efter 18 svettiga hål på golfbanan. Han visade kanske inte sin bästa sida...

Golf är en underb... ERROR..skitpiss och mögelsport. Men det är trevligt ändå på nåt märkligt sätt.

Nu ligger köttet på grillen och pommes i ugnen som jag inte stänga luckan på? Varför händer alltid sånt på semestern när man vill att den kassan ska gå just till semester? Hur gammal är spisen? Inte mer än 5 år. Ska det bara hålla i 5 år? SkitGORENJE! Köp inte Gorenje! Gorenje är ett krockmongo. Världens härligaste ord myntat av den fantastiska senaste sedd på Rapport Morgon  Fiffi.      http://ufo-fiffi.blogspot.com/

Go kväll go vänner och skål, nu ska jag fylla på roseglaset.











Inga kommentarer: