Hallelulja!


Igår var det premär på Iceage 3 och premiärlejon som vi är satt vi där på bästa raden med popcorn och drickamugg med Iceage figur på! Inga vuxenpoäng där inte...HIGH FIVE!

Idag begav sig jobbautomobilen till Sala. Jobbade hårt. Blev först serverad sommarsallad vid sjön av G. Läppjade på kaffe och talade om stora och små ideer. Det var lugnt och fridfullt innan slamsugbilen kom och jag trodde G ramlade ner i brunnshålet. Hjälp. Nu var det inte riktigt så illa men det skrubbsår och en bula.

Sen jobbade jag faktiskt och begav mig hem där det var samling vid pumpen eller poolen rättare sagt.
Badande barn och kusiner. En pappa åkte och köpte massor av mat, ägde hela köket och lagade middag?!
Fantastiskt gott och trevligt. Har aldrig varit med om det förut. Bara så där.

En dag kvar att jobba och rosedunken är slut. Dags att köpa in en ny och   

s e m e s t e r n kan börja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag mår trots allt ganska ok. Det ser ut som om jag blivit osams med min sambo! Lite nackspärr fick jag på köpet men inte så illa ändå. Jag ramlade ju inte ner i brunnen som tur va !
Trots krämpor så fixade jag det där gröna kortet på golfen så nu jävlar anamma...
Ha det skönt på västkusten!

Kram G