Efter en runda på 5 km störtar jag i poolen.Ansiktet håller på att brinna upp.
Min deffar period är inne på min andra vecka och det går riktigt bra. Förutom att jag samlar på smarriga recept såsom Scones och hallongrottor och dreglar som en hund. Jag har gottat mig framför So you think you can dance med en glas bubbelvatten, smaskigt så det förslår..So you think you can dance är 1,5 timme långt och mitt absolut favvotvnöje just nu. Tänk om man kunde svinga sina lurviga bara en hundradel så bra som de kan...
Jag glädjer mig åt:
Min nya pyjamas (älskar pyjamaser.Fick ha en på mig på stan under min möhippa så det är väl fler som känner till det...)
Den är så klassiskt Lexingtoninspirerad randig i vitt och blått. Uppvikta bomullsbrallor och blå top till. Jag har inte haft nåt mörkblått på mig sen jag gick i Mellanstadiet då jag bar en rundhalsad collegetröja med texten Sköllersta skola Precis som alla andra.Faktiskt har jag inspirerats av http://40taggaren.bloggagratis.seHon har fin klassisk stil med mycket vitt och blått som är väldigt fräscht.Jag behöver ju inte alltid ha Petronellagrönt på mig.
Sleep taight!

Inga kommentarer: