Coopterapi.






























I sjukstugan intet nytt. Sjuka, besvikna och uttråkade barn.
Men jag har luktat mig fram som en jakthund bland Coops hyllor till den nya duschtvålen från Dove är en Superduperdoftmangobomb. Try it You like it!
Fläskkotlett från Danmark 49.90. Endast två st /person.Kände mig som världens matmor. Stora köttiga jättebitar att skära många fina kotletter av när man rensat den ren från fett. Rakt mer i påsen till tonåringen.
Fråga: Vad är det med karlar vid frukten? Raggar de där eller? Dom är otroligt töntiga på vårt Coop det är ett som är säkert. Kände mig förföljd hela vägen mellan purjon och grapefrukten. Sen dök han upp bakom kexpaketen och vid gräddfilen. HUA! Sen träffar man lite trevligt folk oxå så klart.
(J undrade var jag var i två timmar när jag skulle bara handla lite mat) Lite ensamtid på Coop är inte fel då och då.

Inga kommentarer: