Trevlig helg!


Solokvist. Har en dunk rose' och en dvd med Brad Pitt , häpp!
Nu på kvällskvisten har jag gått ett varv i trägården och som ni ser i vänsterspalten är det snart överblommat för pionerna.De flesta ligger i skottkärran för de skräpar ner så mycket när de blommar över. Tack för den här gången.
Har köpt lite bra kläder idag fast jag inte fick för J "spara nu pengarna till semestern" * tungan under underläppen* bla bla bla....jag behövde faktiskt ett par vita korta brallor.Så de så! De andra har krympt i garderoben...igen. Hittade ett par på Åhlens som jag såg direkt på galjen att de har braxerna kommer allt gå ner i. Häpp!
Jag införskaffade ett sååå fint linne från Bondelid som jag tittat på hela våren. Och kan ni tänka det satt som ett smäck. Allt gick in under tygbitarna i det med. Häpp!
Slog på Tv och fick bevittna U21 när de slog straffar mot Englang. Jag hade slutat intresserat mig när Sverige låg under med 0-3. Men man ska aldrig underkatta Sverige. Kunde inte tro att det var sant att de hade hämtat upp ett sånt underläge.
Nu loosade de på en straff som gick i ribban och den stackarn som missade straffen och därmed inte tog Sverige till final tycker jag så j-la synd om just nu så jag orkar nästan inte tänka på det. Det bästa till sist, alla fotbollsspelare tar av sig tröjorna. Häpp!

Inga kommentarer: