Perforerad.

Nytt försök med spikmattan. Utan t-tshirt.
Aj- ajjj. Försöker igen. Aj-aaajj, nej det går inte . 
Jag lyfter mig upp och försöker lägga mig till rätta 
(hur gör man det på spikar?) för att bli av med de mest smärtsamma spikarna. När jag reser mig och lyfter halva kroppen , svankar och lyfter axlarna upp och ner blir träffytan med spikarna på mindre ytor och det är inte skönt. Nä, det får bli ett linne. Då gör det inte ont alls och jag somnar. Vaknar med ett ryck, reser mig och mattan sitter typ kvar på ryggen. Tar bort den sakta och plågsamt och det låter ungefär som när man går fort förbi ett staket och drar handen mot alla brädorna, ta-da-da-da-da-da. 
Det är 6000 spikar på mattan.
Vet inte hur länge jag sov men ryggen är helt knallröd och perforerad även där linnet varit skyddshölje.

Tips/ använd inte spikmatta om du har en finne på ryggen...

1 kommentar:

A-L sa...

Men visst är det skönt? Jag blir alldeles varm och avslappnad i hela kroppen. Som en stor fet treo i kombination med ett glas vin, same same but different!