Det är hjärta och hjärna i en någon slags skön förening...

Nu har jag varit och fått hösten presenterad för mig. Största trenden inför hösten både konfektion och inredning är en mycket stark trend med skog, slöjd, hantverk, varma och mustiga färger. Vi ser lite grövre bomullsstrukturer och mycket arbetade plagg / detaljer.
Blommor och blad är en stor mönsterbild. Ränder och rutor.
Accentfärger är petrol, cerice och lila. Brunt är stort igen. (bara för att jag har svart överallt nu)
Vardagsrummet är hyfsat klart och det blev ett helt nytt uttryck där. Jag är väldigt nöjd!
En slammad vägg syns inte på bilden. Det blev en bra brytning till tapeten. Vad tycks?





3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice!!:)
Förresten hur går det med golfen ??
Är du bara i löpträning eller har du någon sysselsättning med bollar också ?
/B

A-L sa...

Fin tapet. Och skönt att se nåt annat än fondtapeter.

A-L sa...

Kläder efter väder! Käckt så det skriker, men lite så. Å ingen finstass. Vi kommer att ha lekar/tävlingar utomhus till en början (inget allvarligt som man blir skitig av).

Middagen äter vi i en lada, så det kan bli lite dragit på kvällen. En fleecepläd eller tröja är nog bra.

Jag hoppas att gästerna är lite lagom casual, för Johan och jag vill ju vara finast;-D