Tidsfördriv


Fick en uppgift av 40 taggaren:
Vad heter du i mellannamn: Maria
Har du några syskon: Ja två, storasyster och bror
Vart går drömresan: Australien
Vart går mardrömsresan: Fagersta, Sandviken.
Favoritmat: Italienskt
Mat du absolut inte äter:skaldjur och sill.
Favoritämnet i skolan var: Bild
Tråkigaste ämnet i skolan var: Teknik
Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: plocka ut diskmaskinen, bära tvättkorg.
Skostorlek:37
Nämn 1 skådespelare du gillar: Brad Pitt
En film alla borde se: (Den här frågan får jag alltid blackout av.) Ice Age
Drömyrket är: idespruta
Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: bokförare
Detta irriterar mig: Människor utan självdistans
Detta gör mig glad: Min familj, resor och minus på vågen, lön.
Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Kapten Eufrahim Långstrump
Favoritmotto: Lämna det bakomflutna framför dig. Citat: Timon och Pumba)
Nu lämnar jag över tidsfördrivet till: Galaxer i mina målarbraxer. http://ufo-fiffi.blogspot.com/

Inga kommentarer: