Frågestund


1.Vad åt du till frukost?
Hotellfrukost, bläk!
2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig.
Som jag tagit själv eller som nån annan tagit?

Jag tog på mina 37:or i Italien. Se ovan.Bild som någon annan tagit se föregående inlägg.

3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
M, vänninan som åker buss för bilen är kraschad.

4. Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Vit
5. När var du arg senast?

J brukar få ta de smällarna....han var ju med på golfbanan sist så då blev det han igen...


6. Ditt bästa minne från skoltiden?
Studenten
7. Ditt sämsta minne från skoltiden?
Hela gymnasiettiden
8. Yoga eller löpning?
löpning
9. Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé
10. Vilka tidningar läser du regelbundet?
Nerikes Allehanda på lördagar.Damernas och Residenz

11. Favoritkaraktär i deckare?
Salander

12. Teveprogram du aldrig missar?
Idol,Greys anatomi
13. Vem är du avundsjuk på?
hmmmm....Annika Sörenstam inte för utseendet.
14. Din bästa revansch?
Oj, vad svårt. Det var nog på golfbanan när jag sänkte mig.

15. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Skaldjur, de har ögon.
16. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
är så ointresserad av att debattera offentliga frågor så jag skulle nog somna....

17. Vilken kändis skulle ha den kvinnliga huvudrollen i Terminator 4
Babben

18. Kaffe eller te?
Kaffe

19. Skostorlek?
37

20. Hur ofta är du på Ikea?
så sällan jag kan.

21. Vilken kändis skulle du lämna din nuvarande partner vid altaret för?
Brad Pitt

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Hus vid Comosjön, Italien.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Apropå punkt 15: Kor har oxå ögon... så, nu var det utagerat!

Puss/J

Den hemska tvillingen sa...

Hej, hus i Italien ja, det hade varit något...
Men apropå Bagge, han är ju inte ledig och jag är ju inte heller ledig så är det så att du vill lägga in en stöt ska inte jag hindra :-)

Fina bilder du har här, de lockar mig till Grekland av någon anledning.

Ann-Louise sa...

Är det inte dags att visa upp de Italien-bruna benen på innebandy snart? Glassa lite bland oss orakade, blekfisar?

Petronella sa...

Ann-Louise:
Jo, hade tänkt men är lite risig idag.lite sjuk host, host.Fast bena är bleka (brun utan kräm är slut) och håriga...(den säsongen nu)

J:
Kor har inte spröt,och låter som kackerlackor när man "skalar" dem. Fy fan , det kryper i mig.

Den hemska tvillingen.
Jag är oxå upptagen så Bagge får vänta och Pitten.