Stövlar, Kupono, Romlampan mm.

NU står mina nya införskaffade stövlar vid tv:n som vanligt när jag köper nya stövlar. De ska beundras!
J kom hem för ett tag sen med ny vinkelslip, laservattenpass, whatever och tyckte att den skulle oxå få pryda platsen vid tv:n hela kvällen. Vi har alla våra böjelser!
Idag har jag köpt den första julklappen till det första julklappsbytet. Nästa vecka åker jag till Borås och får julkickoff. Veckan efter det har vi julkickoff igen och tills dess ska luvan, juleljus och girlangerna fram. Låter det tidigt? Nja lite kanske med tanke på att jag drar till Italien och hoppas på lite sol dagen efter julkickoffen så blir det kaiko i huvet! Som vanligt då.
J kom hem tidigare. Oj vad bråttom vi fick här hemma (när katten är borta dansar råttorna på bordet) Jag har egenhändigt monterat upp en lampa J absolut inte ville ha upp för sladden skulle synas. Daaa, lampor brukar ha sladd! Nu är sladden nitad efter alla konstens regler. Lampan är köpt i Rom så den ska upp. Så det så.
Äntligen ska man få somna tidigt nu när "So you think you can dance" är slut.lite sorgligt men det ska blir skönt att komma ikapp med sömnen. Bäste man var en kvinna den här gången och det var omöjligt att bestämma vem som bäst i år. Gårdagens avsnitt visade säsongens bästa nummer och de är helt sjukt bra. Mitt absoluta favvonr "The Addiction routine"med vackra Kupono och Kayla koreograferat av Mia Michaels som måste vara den bästa koreografen i världen.
."The Buttroutin" med Evan och Randi är det charmigaste numret. NJUT!

1 kommentar:

Anonym sa...

I know, tell me om ringar under ögonen den här veckan men vad gör man inte när man fullkomligt är helt besatt av SYTYCD-programmet.
Ska bli spännande att se både lampan och de nya stövlarna. Vinkelslipar etc gör sig bäst i källaren kan du hälsa J, de kommer aldrig upp i stövelnivå :-)
Kram
H