Jo rå, du har kommit rätt!

Jag har bara förändrat min blogg lite smått. Nu är den en hyllning till alla öar i Grekland! Och lite Italien oxå.
Det finns massor av kul man kan lägga upp på bloggen om man bara fattade hur man gjorde. (har mest kontakt med höger halva, ni vet...) Idag har jag varit så pinsamt ärlig igen. Andra kommer med lite smartare förklaringar har jag märkt. Vita lögner om man t.ex dubbelbokat sig. Typ "jag har ett viktigt möte som kommit in i sista stund , tyvärr". Men nej då, inte jag " jag ska till frissan" för det var ju så. Jag hann bara säga det så hörde jag hur töntigt fåfäng och ytlig jag lät.
Typical me. Jag är snygg i håret iallfall.
Ha en underbar helg. Imorgon blir det tjejshoppingmorochdöttrarihuvudstadendag och jag skiter fullständigt i tvättstugan och skurhinken.

Inga kommentarer: