Addict!


Hej, jag heter Petronella och jag är bokaknappoholist.
Jag är en bokaknappfetischist!
Det började med biljetter till melodifestivalen och helt plötsligt var jag i Thailand och det slutade med Florida.
Hur gick det till?
Det ska bli underbart iallafall med semester.
Nå'n som är intresserad av 4 biljetter till finalgenrep i Globen ?
I'm bubbelbooked.

Idag har jag varit hos Anette på Hälsokällan och fått massage.
Mycket välbehövligt. Hon har sitt företag i källaren och det fick igång vilda ide'er hos mig.
Jag har grunnat på dem länge, vi får se vad det blir.
Fast jag VILL och det ska va' klart NU!

Snart ska jag på Robbie Williams -konsert i Kumla? Jo, det är sant. Kumla folkets hus länkar över en direktkonsert på Robbie.
Så här på en tisdag, skapligt!

1 kommentar:

A-L sa...

Jag vill också ha ett företag i källar´n! Jo, på riktigt (fast äger ingen källare). Men jag vill va min egen!! Ha ett eget spa, massera, coacha och livsstilsleda. Garaget kanske? Eller kan jag hyra in mig hos dig?