Det finns orangefärgade kuvert och så finns det oranga kuvert!

Veckan är slut och jag är rätt slut jag med. Armarna känns som bly idag efter en arbetsvecka. Ett par timmars vila och en go kväll i soffan framför Idol för att ladda upp inför en trevlig helg. Nu ska nämligen det orangefärgade Ticnet-kuvertet ner från magnettavlan. I morgon väntar Kvarteret Skatan på att få roa Mig kungligt på rad 1! Känner Mig lite som princessan Madeleine på storasysters födelsekalas. Rad 1!
Det bästa av allt så sitter snart ett nytt orange kuvert på magnettavlan. Bounce ska dansa för Mig för allt vad tygen håller men inte förrän i april. Men tro inte att Jag väntar så länge på att underhållas. De orange kuverten radar nämligen upp sig. Först i tur, efter Kvarteret Skatan, står ett orangekuvert innehållande förstklassig underhållning med After Dark.
Vilket privilegium de har!
















1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu- Vad duktig du är som fixar, eller är det kanske J som gör det?? Fler oranga kuvert är välkomna hos mig också. Vi var på Hairspay i fredags - klart sevärd... Lassgård är superkul! Kram B