Dreams coming true?!


Hade inte tänkt att berätta nå't om detta.
Det var rätt osmart tänkt om jag ska lyckas.
Dessutom har jag en blogg där mina 40 trogna läsare om da'n vill läsa nåt kul eller ja, nåt nytt, kan jag tänka.
Faktum är att jag har inte varit så här exalterad på många, många år.
Jag är ju som så ;kommer jag på nåt ska det ske NU! Det finns inget sen och långsiktigt planerande. Det är inte min grej. Det ska gå fort. Det finns inga hinder eller tveksamheter utan bara lust och total fokus på vad jag vill.
Jag vill!
NU!
Jag ville inte berätta för att jag har ingen lust att lyssna på folks kommentarer. Det går aldrig eller Tror du verkligen på det?
Men jag vill inte vara så feg att jag inte vågar satsa trots att det finns dem som inte tror på min ide'. Klart att det finns det.
Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker. I detta är jag så himla säker på att det ÄR en lyckad ide att jag faktiskt inte bryr mig.
Jag har mod, affärsnäsa, stor estetisk förmåga..fan det här måste med i mitt CV. Fast jag vågar faktiskt lova att det är sant.Jag är trygg i det. Dessutom finns det massor jag inte kan men som jag kommer lära mig. Full pott!
Det är en massa detaljer som måste lösas. Så jag väljer att hålla er på halster ett litet tag bara. Bara en litet tag till.
Sorry!

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Kanske kan man få ett litet mejl med små små jättesmå - FLEEEER - ledtrådar, INNAN jag blir Yahoo Serious i huvudet av nyfikenhet..........???????

Petronella sa...

Okej då men bara om du gör loggan?!