Vänner i dagarna tre.

En helg i många goda vänners lag.
Fredag Lunch: Vänninnor från förr. Eller gamla väninnor. Inte gamla till åldern men de äldsta väninnorna. Så där, nu blev det rätt. Eller blev det? Jag har känt dem länge. Enough!
Fredag kväll: "Party on" med ganska nya jobbkollegor från olika delar av landet.
De lär mig dricka nya spännande saker men eftersom jag inte är speciellt förtjust i för starka drycker blev jag snabbt "en torr en". Den här gången försökte de med Mintu, nån sorts shot som smakar Colgate. De hade döpt om den till "Minns du" så jag avstod. Nuftig så det förslår.
Vi tog del av Ladies night och för min del för fjärde gången. Fast så bra är det inte men ett väldigt bra tillfälle att ha tjejfest. Ladies night var som det brukar. BygglovsMatte med inget på överkroppen och den här gången med två babysitters på varsin arm. Micke Tornving födde ut en tampong i bastun, helt normalt.
Lördag hela familjen E-B på besök och höstmat inmundigas och Amaroneflaskorna avsmakades. Mycket trevligt.
Lång frukost och helt plötsligt var klocken 16.30. Hur gick det till?
Väninnan M som är äldst men ändå yngst, eller tvärtom , och jag fick ett ryck och släpande med oss barnen på Fame på bio. Musiken var så himla bra på trailern men det hade räckt med att se den. Jaja så kan det va'.
Måndag igen, hmm.







Inga kommentarer: