Bakis skakis


Jag ska aldrig mer dricka vin. ALDRIG.
Hur smart är det att dra i sig mer vin är man fixar när man redan har problem med huvudvärk utan rödvin??
Men jag vet inte vad som hände. Allt var väldigt trevligt. Precis som H sa: utan så mycket trevliga vänner skulle jag vara nykterist och väga mindre, alltså äta nyttigare . Men hur kul vore det?Är det värt det?
Ok, då är det alltså inte mitt fel att det blev för mycket igår . Det var våra trevliga vänners fel.
Jag är utan skuld.
Helt plötsligt såg jag toaletten mycket närmare än jag nånsin vill se den igen. En närstudio i toalett och hur en ceasarsallad  kommer ut igen fast röd. Där tappade jag några läsare , hehe.

Jag har haft en skön bakfylledag. Repris på J:s hatprogramm dvs. allt på tv 4 och skidskytte, en prommis i skogen med svärmor och mycket tid framför datorn.
Jag har lagt in vårt hem på Styleroom, det är kul inredningssida för alla inredningsnördar som jag. Vill ni kika så heter jag Petropella. Än så länge är minijul, sovrum och poolbygget upplagt som album. 
Den obligatoriska pizzan är även inmundigad. Nu är jag stinn som en gris, igen. Paltkoma .Jäst. Svullen. Calzone är fruktansvärt gott. Men imorgon ska jag börja banta, igen...


1 kommentar:

Fiffi sa...

Det där har du glömt imorgon ;)