TV nörd


Ikväll börjar slaget om dansen och slaget om fjärrkontrollen...
Förlorar man slaget om fjärrkontrollen får man sitta i köket och titta på kvällens underhållning.
Jag är gift med en man som hatar tv 4 och reklampauser. Ok , reklampauser är inte kul men va fan gör man. Jag riskerar inte att få halvt hjärtinfarkt bara för att det är reklampaus var 15 minut. Som om man inte visste om det?!

Jag har gjort något förbjudet...jag gick in på tv 3 för att se modellerna från Topmodel igen för att gissa vem som skulle vinna. Vad avslöjas på startsidan?? Så klart vinnaren.
(Fast jag hade topp fyra på min topp fyra oxå. Hon rödhåriga, Snedögda lebban, ljushåriga nerviga fransyskan och hon som såg ut som en cocker spaniel.)
Men nåde den som säger nåt till J för då är redan slaget om kontrollen den dagen körd.

Top model är sjukt kul att titta på men det verkar inte de flesta fatta!!!
Eller är det bara jag ? Hur som helst är det kul att kika på hur fotona blir. Jag är intresserad av att fotografera och arrangera foton . Det vore ett drömyrke. Får 1000 ideer bara jag tänker på det.
När jag var liten klippte jag ut varenda luciakandidat sida ur Nerikes Allehanda och allt annat liknande jag kom åt. I'ts my hang-up liksom.

Hyrde Sex in the city härom dan. Den va' bra?! Hade inte riktigt trott det Har aldrig varit en Sex in the city fan. Jävlar i havet vilka kläder hon människan i varenda scen. Måste vara väldigt jobbigt att byta för så många scener. Hur många byten gjorde hon tro? Fast det kanske man kan leva med när man heter Jessica Parker.

Nu börjar det dansas och jag har kryddat det hela med spel på oddset. 

Inga kommentarer: