Livet är bra orättvist ibland...


Titta här vilken underbar varelse!
Han är fortfarande till SALU. Vill ha vill ha vill haaaaaaaa!!!
Det står i annonsen att han är stor kille och heter Joyraid.
Det gör ont i min mage.Jag ser att han inte vill heta det och att han längtar efter mig, matte. Suck.
Han skulle heta Mr. Darcy eller Travis hos oss.
Han skulle få egen sidenkudde med tofsar på och en matskål i guld.
Perserkatter är det coolaste som finns. 
Deras uppsyn får en att förstå att: här bor jag och stå inte i vägen för jag ska fram och förbi!
Jag gör inget jag inte känner för och jag klarar mig själv så de så!
Det finns inget i världen jag hellre vill än att trolla bort A L L E R G I N. 

3 kommentarer:

Fiffi sa...

www.bloglovin.com
Jag prenumererar på din blogg där. :)
puss!

bagarfarmor sa...

Du får komma o låna Hampus ibland
Han hårar inte och vill kela mycket
Kram

Petronella sa...

hej Fiffi, det är lite trögt att skriva när man har mycket på jobbet men ibland klämmer jag ut nåt.