Fredag...


Fredag igen. Är det bara måndag och fredag?
Det börjar bli en vana med en match på fredagkvällen.
Sonen gjorde en bra match trots förlust.
Mamma har lite smått ont i halsen efter derbyt. Harkel  harkel.
Efter det: lasagne, vin, tacos till barnen. 
Förbereda allt inför helgens aktiviteter när mormor ska vara barnvakt.
Farfar skjutsar hit och dit.
TV: Lets Dans. Skönt att den lilla blonda åkte. Jag orkar inte med såna där längre...Ja ja jag har blivit gammal. Lets face it....Jag örk int!
Efter det lite kvalitets skridsko. Konståkning på hög nivå. Vilka fina dräkter. Det verkar vara modernt med svart/vitt på isen istället för de lila, isblå och oindentifierbara gröna kulörerna man fick skåda förr på konståkningen.

Imorgon blir en kul dag. Ska till storstan minsann. Lunch på Riche, shopping, lite vila på hotellet, Norra Brunn och förhoppningsvis kommer vi in på schlagerbaren. 
Och kan ni tänka. Jag har inget att ha på mig!!!!

Inga kommentarer: