Looki looki!


Man, 
ca: 40. 1.85 och ca: 90 kilo.  
Fd. blond och relativt nyklippt (lagom till jul) med begynnande tunnhårigthet på skalpen utan tillstymmelse av hårprodukter såsom vax eller gele.
Lite lite rund om magen under den välknäppta skjortan och byxorna lite för högt uppdragna bak i ryggen. En har även slagit till med  julklappsslipsen. 
Glasögon  och fotriktiga skor. Arbetsplats typ SCB.

 Alla ser ungefär likadana ut utom en som är gay.
Han är Ca: 30, 1.75 och 70 kilo. Skjorta, taight, knäppt väst av det trendiga slaget och ljusgrå jeans. Lite antydan till mascara och felfri hy. Det spritter i honom av dunka dunkat.
"Äntligen är det lördag och jag får dansa igen. Jag bara måste dansa varje helg".

Plats: Ute på lokal,lördag kväll och gör av med pengarna från julbordet som inte blev av pga. allas julavslutningar och samkväm med familjen på skolor och dagis.
Efter ett par öl i både ena och det andra benet får äntligen killen som är gay ut sina arbetskamrater på dansgolvet. Hej och hå.

Samtidigt på lokalen. Ett gäng thailändska tjejer och en thailändsk kille lite smått överviktig. Oversizetröja och pösiga stora jeans med häng. Han har alla tjejerna inom synhåll hela tiden.
Tjejerna har allt annat än oversizekläder och de är allt annat än överviktiga. Söta och nätta.

Killarna från SCB förundras av de utländska tjejerna dansar väldigt, oj då ganska utmanande precis vid oss och verkar de inte vara lite intresserade??? 
Kanske ser man inte så illa ut ändå?!  "I'm a stallion!"
Nu ska vi ha drinkar! Beställ 6 GT och en San Fransisco. Se till att det blir sexor!

Snart har självförtroendet ökat 150% Slipsen sitter som ett pannband,skjortan är uppknäppt och de kalvliknande rörelserna liknar mer och mer Mikael Jacksson på en båt på ett stormande hav.

"Fan, jag har det fortfarande!  Travolta släng dig i väggen! Här är Don Juan".

Det märks ju att hon är intresserad av mig,  helt borta från marknaden är jag inte.
Lite dirty dancing är inte förbjudet. 
Oj då, hon vill att jag ska hålla henne där, hon torkar av svetten i min panna och  hon knäpper upp skjortan lite mer och mer medan hon tittar upp på mig med sina mörka ögon och ler.
 "Yeah show some skin, feeling hot, hot, hot".

Vad får välutbildade män att i grupp, på lokal totalt tappa förståndet och glömma all vetskap om trafficing, prostitution och venerika sjukdomar?
Undrar om de blir förvånade när de hör att det kostar...



 





1 kommentar:

Fiffi sa...

Jag antar att du hade en rolig helg i huvudstaden?! ;D