Veckans...










Veckans köttigaste läppar:             Angelina Jolie i Changeling. Mycket bra film!!!
Veckand Guldbagge:                       Anders Bagge. Kan man få honom hem som gosedjur? 
                                                            Vilken sympatisk människa trots alla miljoner.
Veckans skalbagge:                          Laila Bagge och Andreas Karlsson. Stiff....
Veckans fulaste tatuering.              ByggMattes. 
Veckans ras på snygglistan:           ByggMatte.
Veckans modigaste:                         J när han var med på Vinn Adams pengar!
Veckans mest ägda:                         J när han var med på Vinn Adams pengar.
Veckans 80-talare:                          Mitt nya svarta nagellack och mina nya stentvättade jeans.
Veckans egentligen är de skitful:  Mina nya stentvättade jeans.
Veckans äntligen har jag hittat:    Loreals läppglans som håller 6 timmar.     
Veckans lunch:                                 Riche på lördag.                   
Veckans roligaste kille:                  David Batra på lördag. Förhoppningsvis.
Veckans nervigaste:                        Jag!

Inga kommentarer: