D.som i domedagen...


Åteuppstånden från det döda...
Magsjuka kan verkligen få en att vilja dö. Ta bort mig härifrån.NU.
Liggandes på badrumsgolvet och vänta på nästa attack. -J, håll mig brölar jag .
Han kommer utfarandes yrvaken beredd att ta emot mig om jag skulle störta ner i emaljen.
Jag svimmar nästan alltid när jag spyr som värst, konstigt. 
Nu är jag på bena igen. Ett kilo lättare , alltid nåt.
Kollar in Expressens hemsida och det är Linda Rosing, Gynning och stenhårda tuttar överallt. Rosing hade en tuttårta på sin 35 -årsdag???? Gynning uttalande att det var tuttarna som gjorde henne känd. Men va fan är det för fel på folk?

Mina tuttar har haft problem. Mina tuttar står liksom inte av sig själva utan behöver stöd, en bysthållare eller vad står egentligen BH för? Lindex har slutat med den bh som jag köpt  ialla år. Jaja, köper en ny variant. Ne he så lätt var det inte. Nu ha jag letat överallt och hur svårt kan det va?
Men expediterna säger att jag måste ha D kupa. HA, det ni Rosing Gynning. Count me in! D!
Det fick bli en tantbh med spets, snirklar och broderier. Den satt som jutet. 
D.

När sonen var lite fick han tag i min svarta bh , satte den framför ögonen och sprang runt surrandes -"Titta jag är spyfluga"!!


3 kommentarer:

Fiffi sa...

Nån BH-expedit fick för sig att jag behövde G. G!!!!
Finns det verkligen, sa jag.
Nej, sa hon.

Kul.

Petronella sa...

haa det var ju ännu roligare. Sorry. Behöver man mer kupa när man blir äldre? De växer ju inte direkt.
Fast med tanke på at de försvinner när man bantat så ligger det nåt i det...
Nu har kräkts ner mig till en b kupa.

Petronella sa...

Vet du vad jag fick prova i brist på svarta bh ? En sån där ljusblå, jeansblå, du vet urk...