Idetorka.


Jag gillar:

Hästar i hage på vintern och deras varma mular som andas varm andedräkt genom sammetsbeklädda näsborrar. Jag längtar efter näsborrar på en häst. Börjar jag bli knäpp?

Att heja på mina barn i innebandyhallar såväl som gympasalar och ute på fotbollsplaner.

Att reseknarka. Fast inte mer än att resa såklart.

Italienska korrekta kypare som är stolta över sitt jobb och tar maten de serverar på högsta allvar.

Att komma iväg hyfsat tidigt från att ha jobbat i någon ort och Christer i P3 poppar precis upp på radion. Gott sällskap hela vägen hem.

Sol när man vaknar och tro att det är måndag och det är lördag.

Perserkatter, Älskar älskar !

Glittriga ögonskuggor. Det är som i godisaffären med alla färger att välja på.

Tv utan reklamavbrott. Varför finns reklamen? Ingen gillar det. Måste finnas ett annat sätt!

Schweizernöt. Den största är bäst pga rutornas storlek.

Agnes nya låt Release me, ja faktiskt. Trodde aldrig jag skulle säga det om hennes förutsagda musik. Hon har väldans skön röst i den låten.

Att lyssna på skidor på morgonen på tv:n.

Att veta vad man ska skriva om vilket inte var fallet ikväll...


Inga kommentarer: