Musikalkväll.


Jaha nu är deltävlingarna klara. Det blir nog en match mellan Måns och Agnes. 
Tänk vad Idol kan frambringa. Andra chansen är tydligen nästa lördag. Kanske Sarah tar hem det. Var ska de internationella pristagarna ta vägen då?
Jag tillbringade även denna kväll i musikens och dansens tecken. Footloose. Riktigt bra. Flickorna, 11 år ville se om den igen, direkt. Bra betyg, eller hur?! 
De fick oxå syn på Tobias i Lets dans i publiken. Det kröp i kroppen på dom .De ville ju så gärna ha en autograf. Men ingen vågade fråga. Inte jag heller för jag drack cola.
Min huvudvärk släppte idag efter lite städning. Vad vill det betyda?
Hur som helst är det skönt. Jag blir liksom en halvmeter längre när den släpper.
Hoppas det är sol imorgon så kanske man hinner ut och får lite luft. Då ska det städas bland krukor och grankvistar. Lite tidigt att värma upp poolen...

Inga kommentarer: