Det verkar som det är modernt med verblistan.


Längtar efter: sol o värme. Dafne.
Roar mig: Idol,melodifestival,dans och musik.
Tråkar ut mig:samhällsdebatter
Äta: Italienskt och kaffebröd!
Dricka. Nypressad juice.
Vill: Det är ff en hemlis. You'll see. 
Måste: Sluta bli hysterisk när hallen är en mess.
Gillar: Killar med pillar haha var tvungen för det rimmade så fint. Jag gillar...energi.
Ogillar: Killar utan pillar?! Nä halsbränna och huvudvärk. Att åldern får saker att hänga.
Drömmer.Om jättelånga hissar ???
Sover:Just nu, konstigt. Det är varmt och det kliar i huvet.
Skrattar: Björn och Robert Gustavsson, MNK i P3, Little brittan, Jim Carrey, Hipp-Hipp.
Pratar: med J. 
Klurar: På jobb, jobb å jobb.
Last: Socker.
Lust: dra till Thailand med la familia i ett halvår .
Klarar mig inte utan: Datorn och barnen. 
Klarar mig utan: tvätthögar och måndagar.
Noterar: tvätthögar 
Ignorerar:tvätthögar
Lyser upp av: det är så mycket.Barnen, perserkatter,sol,beröm.
Dissar: dansband och kronprinsessor.
Sjunger: just nu, Right round,Ha ingen sorg för mig Göteborg, Footloose. Duffy.





3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fiffi sa...

Det var en bra liten lista du kommit på tycker jag. Speciellt det där med tvätthögen.
Min tvätthög kallas PET-flaskor och jag har ignorerat dom alldeles för länge. Man kommer knappt ut på balkongen...

Anonym sa...

Ooops, flåt, visste inte att det förhöll sig på det sättet...Fast J och jag skrattade just gott åt det inträffade. If you know what I mean