Välkommen hem!

Okej, jag har förberett mig på det värsta men jag hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så jävligt. Just nu känns ett fräscht badrum väldigt långt bort. Vitt kakel och handdukar som luktar sköljmedel. Värme i golvet och ett duschmunstycke som ger ett fint sommarregn.
Jag har redan gått fel flera gånger och rycker upp dörren till "the total kaos room" istället för "total makeover bathroom" och får en chock varje gång. .
Tänderna får borstas på mellanvåningen, duscha i källaren och så var det upp igen till övervåningen efter kläderna och där nånstans krockar man med en hantverkare från Älvdalen.
Jag måste flytta hela garderoben, strykbrädan, hårfönen, spegel, alla cremer och piffgrejor till källarvåningen. Det är det värsta jag vet när det inte funkar.
Bara en månad till, en månad....det är bara fyra veckor eller bara 28 dar eller bara 672 timmar...i bästa fall.


2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Det kommer att bli så fint!

Kika in till mig - jag har en tävling på gång!

Kram Maud

Anonym sa...

Vilket kaos....
Men stå ut....
njut av varandra,tiden går så fort.... en som vet