Blondieblogg

Kul! Jag har haft 100 besök denna vecka på min blogg. Det är kul med fler och fler besökare. Det ger mig ny energi och jag kommer på nya prylar att skriva om. Det är  inte lika många besökare som Blondinbella och de tjejerna har men så blonderar jag inte mitt förlängda hår och skriver om Stureplan heller. 
Det kanske jag skulle göra...hmm Stureplan , ett litet torg i Stockholm. En gång åt jag lunch på en uteservering där och Anders Svensson satt bakom mig.  Jag spillde nästan dressing på honom. Slut.

En annan blonderad  tjej skulle ha vunnit ikväll. Laila, din sista dans var amazing! Hade ont-i-halsen-grin flera minuter efteråt. Men Magnus är en man av jantefolket så du tog hem det.Grattis. 
Blonderar Magnus mustachen?

1 kommentar:

A-L sa...

Ja visst är det läckert när statistiken stiger! Man undrar ju så vilka de är där ute i cyber...och vad de tycker (för det är ju tyvärr inte lika många kommentarer). Lycka till med badrummet, å vad kul det låter med tjejhelg. Perfekt tajming...