Fyra saker.


Vilken tur.I min rådande skrivkramp hittade jag nåt jag kunde planka direkt av.
Thanks A.L.

 


1:Fyra tv-program jag brukar se.
Grace Anatomy
Alla inredningsprogram.
Melodifestivalen
På spåret
Idol
Top Model
City akuten
oj då...fyra var det, men jag är storätare av television

2:Fyra saker jag gjorde igår
Byggde en porslinavdelning, 
letade jeans (finns inga i hela världen), 
hade byggmöte med ByggU. ang. vår renovering av badrummet och 
målade i hallen.

3:Fyra saker jag längtar till
Hämta min katt :O)
Grekland
Fredag
Till den där j-a hallen är färdigmålad

4: Fyra saker som står på önskelistan
(förutom att backa tillbaka fejset till 20 år igen)
Fint väder på min 40-årsfest.
Katt
Starta egen butik.
Ett par nya jeans...men det finns inga i hela världen :O(

5:Fyra saker jag tycker om att göra.
Piffa i ett nyrenoverat rum. När bara finliret är kvar.
Se en bra film på bio.
Titta på när nån annan målar.
Planera semesterresor. Vilka öar,vilka hotell,vilken resrutt.KUL!

6:Fyra saker jag avskyr.
Måla hall, visade det sig.
Allergi.
Sjukdomar.
Handla mat när man är kissnödig..(idag)

7:Fyra saker jag åt igår.
Rosenrot
Päron
Sallad
o så blev det glass på kvällen...shit.

Inga kommentarer: