Våga vägra allergi!

Lyckan är fullständig.
Efter 25 år trotsade jag allergin och provade.
Ska jag leva ett helt liv utan att få dela det med en katt? No way!
Ett helt galet test som visade sig vara bland det bästa jag gjort!
Jag har en perserkatt och jag blir inte sjuk av henne. Jag har en så underbart vacker kisse som ligger på mitt bröst och spinner. Ingen kan njuta så mycket som en katt, förutom jag just nu.
Hon vågar sig fram under soffan och verkar gilla oss lika mycket som vi avgudar henne.


Det går inte att ta ögonen från henne. Hon gäspar, sträcker på sig som bara en katt kan, tassar lite på en leksaksråtta och tvättar sig precis som katten i Shrek med benet rakt upp.
Jag känner precis så där som nyblivna föräldrar känner." -oh hon kan säga lam-pa eller oh, titta han kissar." Som tonårstjejer"-titta vad sexigt han vickar på stolen." Eller som 40-åriga flerbarnsmammor på Robbie Williams konserter"-åh, han tittade nog på mig."

Mitt motto: Känsla före förnuft ger ett innehållsrikare och värdefullare liv! 
Våga vägra allergi!







Inga kommentarer: