Lägre än Glocalnet?


Take me away, blow my mind, show me heaven, surprise me, Give me, give me, give me. 
Asså, den här årstiden...Man känner sig lika kul som den avgasskitiga  snön som envist ligger kvar efter vägarna i innerstan.
Kanske skulle jag målat turkost i hallen? Eller cerise eller lindblomsgrön. Nä, den blev gråååå.
Det var till o med svårt att shoppa sig lycklig. De två vita blusarna jag köpte var väl så där. Den men puffärm känner jag mig som en maräng i och i den andra långa blev jag världens största lucia.
Låg jag? ne rå ge mig bara sooool,en vinst på lotto, en diet som funkar på schweitzernöt och vaniljbullar, en katt :O)
Jag har in brist på stimulans skrivit en dikt. Så sätt dig ner, ta fram en näsduk, ta ett djupt andetag för det här, det är djupt.

Januari,februari,mars 
lika kul som hasch?
April,maj,juni 
visar mina ben, fjuni.
Augusti, september men först juli 
den månaden man har kul i.
Oktober,november och december 
så mörkt att man inget ser.


Inga kommentarer: