Greklandsbild.

Min Greklandsbild fick en niondeplats på Kalimera.
Den är tagen på Naxos hos en helt överenergisk grek som fixade ett rum till oss för en natt när vi luffade. I år vill jag oxå luffa. Billigluffa. Restresa flygstol till Aten eller Santorini. 
Igår introducerade jag Sigrid för mamma. Det blev kärlek vid första ögonkastet.
Kattvakten fixad. Nu skriver jag blogg med en hand i den andra armen ligger Sigrid på rygg med tassarna i vädret, spinner och njuter av livet. 
Ser fram emot Robinsson ikväll.
Ni ska jag resesurfa lite. kanske hittar jag den där flygstolen för en tusenlapp eller oxå inte. 



3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä , nu får du f-n ge dig! Såna bilder hör hemma i...i...paradishelvetet. Inte i slaskfanskapet när man snart ska börja jobba på måndag, i mars. Fast lite fint...*erkänner segt* Vaffaen ska du lägga ut såna bilder nu för??! Min Sälensemester är snart slut och jag draaaar ut det sista ur vinsemestern bland fjällen.

Fiffi sa...

Heter katten Siri eller Sigrid? Vi är ett gäng som sliter vårt hår här.....;)

Petronella sa...

Nu heter hon Sigrid, Siri lät bara som en sur uppstötning när man sa det.