Piiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaa

Handla mat och vara hungrig är ingen lyckad kombination.
Banta , handla mat och vara hungrig är ännu sämre.
Jag var duktig...nja... det började inte så bra. Blipp, blipp och rakt ner i papppåsen. Två  Anton Berg mandelägg. Världshistoriens godaste godis.
Sen var jag duktig. Stannade mitt i rörelsen precis när jag skulle greppa Remi mörka chokladkex. 


J och jag handlade tillsammans, vi  s a m a r b e t a d e igen.
Keso, Philadelfiaost light, kyckling, osötat rågbröd med solrosfrön, grönsaker och frukt.
På vägen hem knystade någon det fördömda ordet. PIZZA.
Sen gick det fort. 
-Kan du numret?
-Ja.
Ring ring
-Hallå , det är Irene.
Fan, fel nummer. Det hade redan runnit till i munnen.
Vi tittade på varann och insåg att den spontana ingivelsen var över.





Inga kommentarer: