Awards.


And the award goes too... 














Ann-louise.  Jaha ja så klart, hon är ett grammatiskt geni som min man säger: "Hon har inga meningsbyggnadsfel bla bla" *läses med tungen under underläppen som en grobian* 
Vad ska man göra för att uppnå det? Jag som har varit låg och skrivit skitbooOOOoring blogg i flera dar har inget att sätta emot direkt. Det är kul blog, läs den! Ni ser den i vänsterspalten "Ett litet stort liv". 
Jag kompenserar med ett roligt kort så här på söndan (med ett par glas vin i kroppen) 
Man har aldrig roligare än man gör sig!
Det brukar alltid löna sig att bjuda på sig som C säger.
Slut på klyschor. Tar ett glas vin till...litet glas bara.
Apråpå (finns det ordet?Måste fråga Ann-Louise) roligt. 
40- årsdagarna närmar sig och nu rullar inbjudningarna in. 
Hela 2009 kommer bli 69:ornas party all night loooOOOoooong.
Vi fnular på vår inbjudan and You don't want to miss it! 
Poolbaristan är klar och the music is done...Maten är klar. Vädret är beställt. Det är bara 6 månader kvar, ha ha det gäller att vara ute i tid.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Bockar och bugar så stringen strenar, ha ha. Du skriver jättebra o träffsäkert, en stor inspiratör för mig i min nykomlighet. När ska vi börja försörja oss på det här?

Anonym sa...

vad var det i glaset????........
Kram
IBL

Fiffi sa...

Apropå ingenting...Du måste se The Reader och när du har sett den kommer du förstå varför. ;D

Cattis sa...

Du skriver jätte bra, ja läser din blogg ofta hehe...... /mikaela