Doggystyle.


Vi är hundvakt.
Lättare sagt än gjort visar det sig.
Hunden är 11 månader läs tonåring och älskvärd förstås.
Han har aldrig sett sig i spegeln för tror han är en chivuava. Vill helst sitta i knä fast han är mer som ett lejon.
Han hämtar underkläder på övervåningen, viftar på svansen och låter som en säl.
Varje natt ligger han och gnäller och vi inser att vi fått en bebis igen.

Nu är vi inne på näst sista sömnlösa natten och jag börjar fundera på om man inte kan ge han sömnmedel, bara lite?!
Eftersom J pratar i sömnen tror vår lånade vän att vi är vakna. Då kommer han sälandes med ett par trosor,tre, fyra strumpor och lite annat smått och gott som han hittat på vägen. 
Sött ja visst men inte en gång i timmen hela nätterna. Gäsp.
Antagligen kommer vi sakna honom lite när han byter hundvaktfamilj på fredag men vi har insett att vi kommer aldrig skaffa hund. 

Idag fick jag ett mms från matten och hussen från Thailand. Matten med en ananasdrink och solglasögon. Jag vet precis vart jag ska vara om ett år. Längtar....zzzzzzzzz......zzzzzz....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Han är ju söt men STOOOOOOR
Och visst är dom som bebisar.
man ska ju orka med dom 10-15 år minst......
Kram
IBL

Cattis sa...

Ha HA Ha!!! vad rolig du är, jag skrattade högt är jag läste om vovven i morse!

Kram