Backa hela vägen mellan Orsa och Sveg.


Glädje genom rutan igen, (precis som Heat) Molly Sanden.

Kan redan låten och då är jag ingen balladfantast.

EMD, först en besvikelse men sen när man hört alla bidrag var den plötsligt bra?! Hur gick det till???

Alexander Bard slutar aldrig att förvåna, förarga, förblinda och försvåra ? chanserna för BWO att gå vidare direkt till la Globe.

Latino killarna- sköna gick inte vidare mot EMD till min äkta hälfts bestörtning. "Jag backar hellre hela vägen mella Orsa och Sveg än att lyssnar på den här skitlåten igen (om EMD)

Sötaste ikväll Maja. Den klänningen skulla jag ha om jag gifte mig idag.

Rickfors var bra fast han inte har nån hals...

Petras klänning försvann i skuggan (bokstavligt sagt) bakom Velvets klänning.

De andra blodinerna har jag redan glömt.

Nej, hon som vann internationella priset, med taskiga klädsmaken, var så extremt lik Portia i Ally Mcbeal (privat gift med Ellen Degeneres (ursäkta stavningen) hon med talkshowen...

EMD var givna men kvällens vinnare var Molly.

Molly, molly, molly molly mus.

Inga kommentarer: