Hur många miljoner går det på en miljard? "10".


Nu är jag hemma igen. Jag har tillbringat 3 dar i Götet med mina kollegor och byggt om en butik.
Kul men slitigt.  Vi provade nya varuläggningar och fick verkligen pröva våra estetiska ådror.
Fem stycken esteter, alla med olika dialekter i en butik, det blir mycket av allt.
En höjdpunkt på säsongen.
På vägen ner till götet hamnade jag i Vinn Adams pengar. Hick!
Det är ju så tråkigt att köra och hade väl inte trott att jag skulle komma fram.
Det tog lång tid innan jag fattade att jag var i sändning. Jag kände inte igen Adams och Grys röster. Det är väldigt annorlunda att sitt med dem i luren än lyssna på radio.
Tja 3 poäng, borde ha haft aif. 5 rätt iallfall. Man är inte riktigt som man ska i direksändning med dålig linje och letandes efter en ficka att parkera på.
Fast det var kul men det går ju inte att låta bli att reta ihjäl sig på att man kan frågorna efteråt. Gahh...

Inga kommentarer: