Hela sverige talar om...


Eftersom vi har kölista till vår dator i familjen så blev det inget bloggande för min del igår.
Mina odds för vinnarna slog ganska väl ut förutom att Lili&Sussi tog en plats istället för Lasse liten Lind.
Men nu är det ju bara en sak alla talar om efter denna delfinal.
Inte Petra Mede, inte hur Lili & Sissi kunde komma vidare. Inte heller hur Amy blivit påklädd så hon såg ut som svampbobfyrkant fast glittrigare. Inte ens Måns sexy, dirty dancing girls.

Vad hade trummisen i Heat i brallan? 
Finns det kvar såna som Heat? På SVT:s hemsida (där man kan höra låtarna dagen innan i 60 sek.) var de rätt Ok. Trummisen var snygg utan hokeyfrilla och utan vita slimtaights som inte lämnar något osynligt. Nu var det ju inte så mycket som syntes men kunde han inte ha ett suspensoar eller nåt. Så där som skyltdockorna har. En jämn bulle som inte lämnar några funderingar åt hela svenska foket. Det finns ju push-up även för killar.
Själv sa han att han hade en banana split i brallan. Var då? Isåfall hade glasskulorna smält... 
Jag vet vad det var. Ett smalt rep med en råbandsknop.


4 kommentarer:

Fiffi sa...

Jag såg ingenting......:(

Petronella sa...

nää just det...

Petronella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fiffi sa...

På riktigt. Jag såg bara bringan och tänkte på dig ;D