Deltävling nr 2 .





Jag har förhandslyssnat på låtarna som är med på deltävling imorgon
Sorry, Måns det blir ingen jordskredsseger. Det är inte samma klass som "Cara Mia". 
Men du går vidare på gamla meriter och sammetsögonen som går rakt genom rutan. Bra för mina odds att EMD tar hela skiten. Tjoho!

Amy går vidare! Bravo Amy, om inte det där "Come on now" genom näsan hade du gått direkt till Globen men nu blir det 2:a chansen.

Lasse Lind och bandet går oxå till 2:a chansen. Jag förstår mig inte riktigt på hans musik men det verkar som alla andra under 24 gör det...

De som gör storslam är en riktig underdog. HEAT. Like it a lot! 
Jisses de blir farliga i finalen. Se upp!
Och det tycker jag inte bara för trummisen skull...

Jennifer jäsp. 
Markoolio näpp, 
Lili & Sussie va fan, ge er!
Coockies &  Beans.  Sköna röster och skön låt men det är för smal genre även om jag gillar det på ett sätt.

Så där ja, klart och betalt!






Inga kommentarer: