Pang, aj och stön.


Snart sportlov. Åka skidor. Pumpa puder. Vad händer?
Jobbar: "Här måste vi skapa ett bättre kundflöde" säger jag på äkta kommuniktörspråk.
Sagt och gjort. Böka, böka, flytta, flytta tunga bord utan hjul.
Jag var jätteduktig... första bordet faller ihop som ett korthus. Jaha , då var vi av med det. Shit!
Monterar isär och bär in på lagret. Pang! Aj. Min rygg tyckte inte riktigt om att bära ett ton tungt otymplig bordskiva. 
Ajajajajaj hela ryggen låser sig och jag kan inte andas djupt utan att det smääärrrrtar mellan skulderbladen. 3 timmar bil på det och jag är lika rörlig som en fågelskrämma.
Massage, bubbelpool, värmedyna, Ipren-gel, Voltaren. "Give me, give me more"...nynnar som Britney. "Give me, give me mooore" stönar, men inte lika sexigt som Britney i ryggskottspose.
(Se bild)






Inga kommentarer: