Helg.


Ännu en helg...
Total makeover av lilla toan. Ljust , fint, nytt och fräscht!

Jag har njutit av mina nya lyktor Marakesh från jobbet. Så fina!

Dm innebandy. Ännu ett silver. 7-6. Killarna var värda guldet precis som förra året då vi mötte samma lag. Silver är inte fy skam men de vill ha guldet. Nästa år!

Vi har blivit med hund tom fredag. En golden hanne som ligger vid ytterdörren och ser olycklig ut. Han ser ut att tänka "åk ni bara , jag gillar ändå inte att flyga"

Kalimera har ytterligare en fototävling, jiipiii. Nu ska J få vara med på bilden för Min bästa Greklandsbild. Det föreställer J som sköljs över världens största våg bakifrån . Han hade inte sett den innan. 
Vi hade den bästa dagen på hela resan. Vi sprang i kapp med de största vågor vi skådat upp och ner som tokar.Det är hutlöst kul att se vuxna människor vräkas omkull av en våg som man tror att man klarar och vips så far man iväg som en vante. 4 vuxna och 5 barn eller rättare sagt 9 barn!
Tyvärr kan jag inte visa bilden på J för då blir den diskad. Kika på kalimera.se och njut lite av Grekland. Gå in på tävlingen så hittar ni J med hatt nånstans i det virvlande vattnet.

Idag klämde jag i mig en dietdryck bara 200 kalorier. Jag var inte speciellt ståndaktig resten av dan. Bakande kladdkakemuffins och blev bjuden på nogattårta på 11-årskalas. Hmmmm.....

Alla ni som vill lägga in kommentarer kan göra det nu tror jag anonymt. Jag har ändrat en inställning på bloggen.

Fy fan snart är det måndag och jag ska börja banta ..igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Suvve, äntligen kan man få lägga lite kommentarer på svägerskans blogg. Hurra!
Kram på dig
H

Anonym sa...

Fin toa det blev
Kram
Svärmor