En bild säger mer än tusen ord.

Snart är sommaren slut...
Då är det dags att byta bild på min blogg. Vad ska det bli den här gången tro? Ni är ju så snälla och kommer med kommentarer på bloggen ganska frekvent nu så jag tänkte överlåta valet till er. Kom med förslag. Vad för bild skulle beskriva Petronellas prylar? En grek, en prickekorv eller kanske en stylad kattlåda?
Apåråpå (vad är det för ord egentligen?) bild har jag i kväll försökt få min helt normala men "jag-gör-bara-vad- jag-själv-har lust-med-perserkatt" att posera framför kameran på ett ballt sätt och i en ball vinkel.
Det gick så där. Hela datorn , där jag ville att hon skulle stå var till slut inkletad med hennes vitamintub som hon älskar att slicka på. Tanken är att vi ska vinna en New York resa för hela familjen. Jag tänker inte ge upp. Imorgon är det fredag och mitt veckoprojekt är klart. Jädrar i havet vad jag ska mäta försäljningssiffror, tjoho!

Bilden är från en bonad jag broderat på i flera veckor...




2 kommentarer:

Fiffi sa...

Måste blogga om din blogg idag.....:)

Petronella sa...

Fiffi: Kul att du förstog my point, hihi!